Vážení držitelia kariet Sphere, pripravujeme pre vás nové webové stránky. Ospravedlňte prosím možné dočasné problémy.

Prihlásiť

Prírodná kozmetika Mylo

Prednedávnom sme okrajovo načali tému ekológie a udržateľného životného štýlu. Dnes budeme pokračovať na tému prírodnej kozmetiky. Vo Sphere sa snažíme podporovať aj lokálnych podnikateľov. Hovorí sa, že ak podporujete malý biznis, podporujete sen. Jedným konkrétnym splneným snom je aj značka Mylo.

Jej príbeh sa začal písať v roku 2013, keď majiteľka skúsila spočiatku vyrábať mydlá a neskôr aj miešať a kombinovať účinné látky z ktorých postupne vznikali konkrétne kozmetické produkty. V súčasnosti je Mylo úspešná lokálna značka, ktorá si našla cestu k mnohým spokojným zákazníkom. V ich ponuke nájdete kompletnú starostlivosť o telo a vlasy pre všetkých členov domácnosti, od tých najmenších až po tých najstarších. Mylo myslí dokonca aj na štvornohých miláčikov a do svojej ponuky zaradilo krém na labky.

Až 99 % Mylo obalov je znova použiteľných a recyklovateľných.

Miešať a kombinovať prírodné látky v čo najúčinnejšom pomere pre našu pleť a vlasy môže byť niekedy hotová alchýmia, ktorá si zaslúži uznanie. Filozofia značky Mylo spočíva v čistote, jednoduchosti a prírode. Kozmetiku vyrábajú ručne z byliniek a iných prírodných látok, bez pridania syntetických látok, ktoré častokrát zbytočne zaťažujú našu pleť, aj životné prostredie. Koža je najväčší orgán nášho tela a predsa mu vždy nevenujeme dostatok pozornosti. Len výnimočne sa zaujímame o zloženie našej kozmetiky. Ak si však chceme zachovať zdravú a krásnu pleť, kvalitné zloženie je to, na čo by sme sa mali zamerať.

So stúpajúcim záujmom o bio produkty zisťujeme, že nám predchádzajúce generácie zanechali okrem receptov na tradičné chutné pokrmy aj užitočné recepty pre zdravú a krásnu pleť. Naše staré mamy v minulosti poznali riešenie na takmer každý kožný problém. Vyrábali mydlá a masti obsahujúce čisté prírodné látky s blahodarnými účinkami. Dnes opäť objavujeme ich bohatstvo. Základom výroby Mylo produktov je práve táto jednoduchá, ale zato účinná receptúra opierajúca sa o poznatky a postupy z minulosti.

Ako vánok

Ošetrujúce sérum na mastnú a aknóznu pleť s rumančekom pravým

Moissanit

Odličovacie a čistiace mlieko na všetky typy pleť (aj citlivú)

Kvetová rosa

Tonikum na zlepšenie hydratácie a revitalizácie pleti

Nám osobne sa veľmi páči aj minimalistický dizajn ich obalov. Tie okrem toho, že úžasne vyzerajú, sú vyrábané s ohľadom na životné prostredie. Až 99 % Mylo obalov je znova použiteľných a recyklovateľných. Obaly sa dajú dokonca vrátiť priamo do akéhokoľvek obchodu predávajúceho Mylo produkty. Ak vo svojej blízkosti takúto predajňu nemáte, obaly môžete zaslať priamo na adresu. Značka svojich zákazníkov do recyklácie motivuje šikovným spôsobom. Zákazníci obdržia za každý vrátený obal poukaz na ďalší nákup v hodnote 50 centov. Samozrejmosťou je aj to, že Mylo pracuje s najkvalitnejšími, zväčša lokálnymi prírodnými zložkami a okrem ich účinnosti a bezpečnosti myslí aj na etický a ekologický aspekt.

www.mylo.sk

10 % Sphere
15 % Sphere VIP

Oh la la!

Multifunkčný krém z bambuckého masla s vanilkou a levanduľou

Další články z našeho blogu

Happy Life

„Spoločnosť HAPPYLIFE pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009. Našou snahou je vytvárať unikátne a chutné produkty z kvalitných surovín. Zameriavame sa najmä na kategóriu „free from“ – tz. bez gluténu, bez laktózy, bez pridaného cukru atď.

Eko topánky

Životné prostredie, a teda ani planéta, nie sú v najlepšom čase. Spoločnosť Ekotopánky sa aktívne podieľa na zvyšovaní povedomia a spájaní síl s cieľom zabezpečiť lepšiu budúcnosť. Pracujú na tom prostredníctvom ponuky výrobkov od značiek, ktoré svoju environmentálnu filozofiu preklopili do svojich výrobných procesov.

Viete koľko vody denne zjeme?

Podľa organizácie GRACE Communications Foundation tvoria potraviny, ktoré jeme, dve tretiny celkovej spotreby vody. Ako je to možné? Jednoducho! Musíme totiž vziať do úvahy druhotnú spotrebu vody, tzv. „virtuálnu vodu“, ktorá sa spotrebuje na výrobu potravín. Ale samozrejme nielen potravín, ale aj oblečenia atď.