Septembrová súťaž s Terezia Company 

Vyhrajte produkty Terezia Company v hodnote 240 €

terezia__2020-09__540x275.jpg

 

Ceny

1. cena: Produkty podľa vlastného výberu v hodnote 120 €

2. cena: Produkty podľa vlastného výberu v hodnote 80 €

3. cena: Produkty podľa vlastného výberu v hodnote 40 €

 

Súťažná otázka - 38. týždeň

 

Aký je obsah betaglukánov vo výrobku Hliva s rakytníkovým olejom?

a) 87,2 mg

b) 118,2 mg

c) 104,5 mg

 

Správnu odpoveď nájdete na www.terezia.sk

 

 

 

Terezia Company

Základnou filozofiou výrobkov pod značkou TEREZIA, ktoré sa predávajú v lekárňach je, aby sa vo výrobe nepoužívali prídavné látky, spojivá, či iné látky uľahčujúce proces výroby. Prídavné látky nepoužívame z dvoch hlavných dôvodov, prvý je ten, že sa snažíme zachovať produkty 100% prírodné, aby boli vhodné pre všetkých a druhý, že väčšina spojív a prídavných látok vo výrobkoch má vedľajšie účinky a neguje tým pozitívne účinky prírodných surovín. Prospešné huby majú tradíciu viac ako 4000 rokov a ich účinnosť už netreba dokazovať. Ako výrobcovia doplnkov stravy sa často stretávame s názormi, že výživové doplnky, sú neúčinné. Ako jeden z mála výrobcov doplnkov stravy máme spracovaných niekoľko klinických štúdií, jedna bola dokončená nedávno s výrobkom na posilnenie imunity HLÍVÁČEK (dnes BABYIMUN), ktorý je vhodný pre deti od 1 roka, obsahuje prírodný koncentrát z ovocia a hlivu ustricovú s deklarovaným obsahom betaglukánov a je bez sorbanu draselného a akýchkoľvek sladidiel a konzervantov. Do našej štúdie sme zámerne vybrali 150 detských pacientov vo veku 1-7 rokov, ktorí boli 4-6x do roka opakovane chorí (častý výskyt respiračných ochorení), testovali sme 19 krvných imunologických parametrov pod dohľadom jedného z najskúsenejších imunológov na Slovensku pani prof. Šustrovej. Výsledky boli doslova ohromujúce, po dobu sledovania 6 mesiacov nemalo 89% pacientov žiadny výskyt respiračného ochorenia a ich imunita bola vo vynikajúcej kondícii. A ako dobre viete, ťažko možno hovoriť o placebo efekte u detského dvojročného pacienta, o to sú výsledky cennejšie. Som pyšná na to, že sme dokázali ustáť ťažké obdobie a tisíce spokojných zákazníkov je pre mňa dôkaz, že ideme správnou cestou, ktorých cieľom je prispieť prírodnou cestou k telesnému i duševnému zdraviu všetkých generácií.www.terezia.sk